پشتیبانی

مرکز فنی و خدمات پس از فروش شرکت آکال مسئولیت ارائه تمام خدمات فنی مهندسی و ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده داشته و با در اختیار داشتن نیروی انسانی با تجربه و امکانات مناسب، پاسخگوی سوالات و مسائل فنی جامعه مشتریان شرکت است. کارشناسان این مرکز با داشتن مدارک بین المللی در حوزه مربوطه، علاوه بر تجربه چندین ساله با حضور مرتب در دوره‌های آموزشی و هماهنگی که توسط شرکت های تولید کننده برگزار میشود، آماده پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز جامعه مشتریان هستند.

  • تمامی تجهیزات این شرکت با 1 سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.
  • سرويس ، نگهداري و تعمیرات تجهیزات رايانه اي سخت افزار،نرم افزار و شبکه و ups
  • انواع سرور،دستگاه هاي ذخیره سازي اطلاعات ( تامین کننده تجهیزات سخت افزاري )

 

شرایط گارانتی

  1. عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
  2. لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را (شامل شماره سریال دستگاه ، تاریخ خرید و مهر فروشگاه) پیش از آنکه خدمات گارانتی اجرایی شود ، فراهم آورید
  3. قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  4. عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
  5. دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
  6. عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه
  7. ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آن‌ها کارت صادر می‌شود به همراه دستگاه
  • همچنین لازم به ذکر است که شركت آکال در مورد اطلاعات ذخيره شده هیچ مسئوليتي ندارد.

 

*هشدار: استفاده از قطعات و دستگاه ها با هدف استخراج رمز ارز دیجیتال باعث ابطال گارانتی می‌شود.*

نمونه کارت گارانتی معتبر آکال

ثبت شکایات شما                              پایش نظرات مشتریان

 

دانلود فرم‌ها

فرم ثبت شکایات شما                          فرم پایش نظرات مشتریان